فیلم گشت ارشاد
*تمشک های آبی*
درباره وبلاگ


سلام.به وبلاگ من خوش اومدید.مطالب وبلاگ من مربوط به هنر است:سینما.نقاشی.نویسندگی.آشپزی.آرایشگری.عکاسی و... خوش بگذره.باتشکر.مدیریت وبلاگ به نام:M.T2000

پيوندها
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان *تمشک های آبی* و آدرس tameshkhayeabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 4230
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
m.t2000

آرشيو وبلاگ
فروردين 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:گشت ارشاد, :: 18:28 :: نويسنده : m.t2000

 بر اساس آخرین اعلام غیررسمی فروش فیلم‌های روی پرده سینماهای تهران فیلم فروش فیلم «گشت ارشاد» در سینماهای باقی مانده به 592 میلیون تومان رسیده و «قلاده‌های طلا» 547 میلیون تومان فروش داشته است.

 «گشت ارشاد» ساخته سعید سهیلی علی رغم از دست دادن برخی از سینماهایش بر اساس آخرین رقم اعلام شده تا دو روز گذشته، 592 میلیون تومان فروخته است که رقمی جالب توجه است.
بنا بر این گزارش، فیلم «قلاده‌های طلا» که روز به روز شرایط بهتری برای نمایش عمومی پیدا می‌کند فاصله خود را با فیلم صدرنشین کم کرده و آخرین رقم اعلام شده از فروش این فیلم 547 میلیون تومان اعلام شده که قطعا در یکی دو روز اخیر ارتقاای بیشتری داشته است.
رقم فروش سه فیلم «انتهای خیابان هشتم»، «خصوصی» و «فیتیله و ماه پیشونی» نیز به ترتیب 148، 111 و 36 میلیون تومان اعلام شده است.
قرار  است از فردا در تهران فیلم «نارنجی‌پوش» به شکل محدود اکران شود.
هنوز رقم فروش شهرستان‌های فیلم‌های نوروزی اعلام نشده است اما «قلاده‌های طلا» وضعیت بسیار بهتری نسبت به فیلم‌های دیگر دارد
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: